Saturday 7 January 2012

keliru dan terus keliru

nape eyh??? npe kite ssh nk fhm antare 1 sama lain??
ape lagi yg aku nk kene buat??
ape lagi salah n silap aku??
npe lah ssh sgt aku nk dpt pe yg org lain dpt...
aku rse spanjang aku idop byk kurang nye dri org lain...


semua bhgia jerk aku tgk..happy!!! 
hurmm npe aku ssh sgt nk dpt kan kebahagiaan??
ape lagi yg perlu aku berkorban???
ape lagi yg perlu aku diam kan???

aku bkn tunggul batu!! aku manusia...manusia yg punyai perasaan
aku heran an nasib idop aku...aku bgi org bhgia tpy aku x dpt ape yg aku impikan...
mmg aku hidop untk berkorban jerk???
habis aty n perasaan aku???
xde spew fhm n ambik kisah kn?? hurmmm

bsr sungguh dugaan idop aku....
aku bkn mntk harte aku cme perlukan org yg boleh memahami diri aku....
faham masalah aku...trime aku seadanya....
cbelah selami idop aku yg lara nie....
bkn aku nk mnta simpati...

aku cme mntk sebuah persahabatan yg iklas...
sebuah percintaan yg suci....
sebuah keluarga yg penuh dgn kasih syg...
n org d sekeliling aku fhm aku....
itu jerk...tlg jgn buat aku keliru lagi!!!

No comments:

Post a Comment